محصول ویژه شرکت مارش برای اقتصاد گیگ، با استفاده از بلاک‌چین

14 فروردین 1403
شناسه : 758
منبع:

شرکت بیمه مارش[1] و شرکت امنیت داده‌ اویدنت[2]، برای معرفی یک محصول بلاک‌چین محور برای مشتریان در اقتصاد گیگ[3] با هم متحد شده‌اند.

این برنامۀ بلاک‌چین با ساده‌سازی تایید هویت، فرآیند ثبت نام کارکنان اقتصاد گیگ را تسهیل می‌کند و خریداران از تسهیل بیمه و فرآیند امن‌تر برای تایید هویت بهره‌مند خواهند شد. این محصول بر پایه زیرساخت بلاک‌چین IBM و Hyperledger منبع باز ساخته شده است. این برنامه با اتصال به پلتفرم تایید هویت اویدنت، گواهینامه‌های بیمه را به سندهای تغییرناپذیر تبدیل می‌کند تا همه طرف‌های مجاز بتوانند اطلاعات را تایید کنند.

بنا بر اظهارات مدیر ارشد تحول دیجیتال، داده و آنالیتیک در شرکت مارش: «خوبی فناوری بلاک‌چین، توانایی آن در ایجاد اعتماد، کارایی و امنیت در میان اکوسیستم‌های مختلف است. با افزایش نیاز به بیمه و تایید هویت، همکاری ما با شرکت اویدنت از بلاک‌چین برای برطرف کردن یک چالش بزرگ در کسب و کارها در  اقتصاد گیگ و به طور کلی کارهای موقتی و پاره‌وقت استفاده می‌کند».

محصول جدید علاوه بر راحتی مشتری، قابلیت ادغام با برنامه‌هایی مانند Salesforce را نیز دارد. مارش در حال بررسی فرصت‌های دیگری برای همکاری با مشتریان در اکوسیستم‌های جدید است و محصولات جدیدی را در بخش‌های کسب‌وکار کوچک، سایبری، اقتصاد گیگ/کار موقتی و جبران خسارت کارگران مورد بررسی قرار داده است.

مدیر ارشد تحول دیجیتال در مارش می‌گوید: «ما ذهن خود را باز نگه داشته‌ایم و با بازیگران مناسب مشارکت خواهیم داشت تا از فناوری‌های لازم استفاده کنیم».

 

[1] Marsh

[2] Evident

[3] اقتصاد گیگ، یک سیستم بازار آزاد است که در آن افراد، با استفاده از خدمات غیرحضوری و پلتفرم‌‌‌های آنلاین می‌‌‌توانند در موقعیت‌‌‌های پاره‌‌‌وقت یا موقت برای کوتاه‌‌‌مدت و میان‌‌‌مدت کار کنند. 

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4