رویداد اینشورتک سامیت 2024 در مرکز نوآفرینی بیمه و مالی پلنت برگزار شد

21 اسفند 1402
شناسه : 794
منبع:

رویداد اینشورتک سامیت 2024، با حضور فعالان اینشورتک‌ و شرکت‌های بیمه روز 20 اسفند 1402 در مرکز نوآفرینی بیمه و مالی پلنت برگزار شد.

در این رویداد که مهمانانی از اینشورتک‌های هشتگ‌بیمه و یارا 724، همراه بیمه خلیج فارس، ازکی، بیمه‌بازار، کاربلد، موج مثبت، شرکت‌های بیمه پاسارگاد و سامان، شتابدهنده کارا، شرکت هم‌‎آوا و رسانه‌های فرابیمه و تریبون نیوز حاضر بودند، دکتر علی بنیادی، معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی هم حضور پیدا کرد و مورد استقبال حضار قرار گرفت.

در بخش اول اینشورتک سامیت، ایمان ارسطو مدیرعامل پلنت ضمن خوش‌آمدگویی به مهمانان از تحولاتی که سال گذشته در فضای اینشورتک ایران رخ داد به نیکی یاد کرد و ابراز امیدواری کرد که با تسهیل فضای مقرراتی که از سمت بیمه مرکزی رخ داد، سال آینده سال بسیار درخشانی برای اینشورتک‌ها و صنعت بیمه باشد.

در بخش بعدی، محمد جعفری راهبر مرکز رشد پلنت به ارائه گزارشی از فعالیت‌های پلنت در سال 1402 پرداخت. به گفته جعفری، این فعالیت‌ها عمدتا در سه بخش انجام شده‌اند که شامل توسعه و ترویج نوآوری، رویدادهای استارتاپی و سرمایه‌گذاری و شتابدهی می‌باشند. از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های صورت‌گرفته می‌توان به برگزاری رویدادهای کافه اینشورتک، برگزاری رویداد «چهره‌های شاخص نوآوری در فروش بیمه‌های زندگی» شرکت بیمه پاسارگاد، برگزاری نوآوردگاه اکسیر در حوزه سالمندان، تهیه 18 گزارش پژوهشی و 26 گزارش موضوعی، شتابدهی 4 استارتاپ، خروج هشت MVP و 3 پروپوزال برای بیمه مرکزی از مرکز رشد پلنت و ... اشاره کرد.

در بخش سوم از حامیان نوآوری در صنعت بیمه تقدیر به عمل آمد که تقدیرشوندگان شامل دکتر علی بنیادی (معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی)، نیما بصیری (مشاور رکت نمایشگاه‌ههای بین‌المللی تهران) و نسیم بنایی (خبرنگار حوزه اینشورتک) و شرکت‌های بیمه پاسارگاد و سامان بودند.

  در ادامه عباس امامی، کوفاندر استارتاپ لایف توکن، گزارش از آن‌چه در سال 1402 بر اینشورتک‌ها گذشت ارائه داد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تصویب آیین‌نامه‌های 104 و 105 اشاره کرد.

در پایان هم به صورت نمادین، آینده بیمه از دیدگاه حاضرین پیش‌بینی شد و یک نقشه حرارتی به صورت فیزیکی از این پیش‌بینی‌ها به وجود آمد.

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4