بیمه و مالی
نوآوری
فناوری
چندرسانهای
همراهان اینشورتک
مجله
بیمه و مالی
خدمات بیمه
محصولات بیمه
صنعت مالی
تازه های نشر
نوآوری
استارتاپها
تحول دیجیتال
تجربه مشتری
مدل کسبو کار
نوآوری در بیمه
فناوری
بلاکچین
هوش مصنوعی
یادگیری ماشین
فضای ابری
فین تک
اینترنت اشیا
چت بات
تلماتیک
کلانداده
چندرسانهای
پادکست
ویدئو
گزارش تصویری
دانلود نسخه PDF
آرشیو مجله اینشورتک
مجله اینشورتک شماره ۳
مجله اینشورتک در سومین شماره از دوره جدید انتشار با هدف بررسی چالشهای فروش و توزیع بیمه و کند و کاو علل عدم موفقیت در ارتباطگیری موثر با مشتریان به بحث و گفت و گو با کارشناسان و مدیران ارشد شرکتهای بیمهای مختلف نشسته است. این شماره از مجله اینشورتک به طور خاص بر موضوع «بررسی اهمیت فروش بیمه و چالشهای پیش روی آن» تکیه دارد، موضوعی بسیار بااهمیت در تعریف کارکردهای امروزی صنعت بیمه و مسیری که برای طراحی و عرضه محصولات تازه به بازار رقابتی بیمه باید طی شود. بیان رویکردهای امروزی فروش محصول در اکوسیستم بیمه و بررسی چالشهای موجود و ارائه راهکار در گفتوگو با متخصصان و کارشناسان امر از مهمترین رویکردهای مجله اینشورتک در این شماره است. آنچه در شماره جدید اینشورتک میخوانید بررسی نقش روند فروش در صنعت بیمه است که در این رابطه میزگرد با مدیران فروش و کارگزاران بیمهای برای بررسی علل این امر و انجام نظرسنجی از فعالان بیمه در باره موانع توسعه فروش در کسب و کارهای بیمهای را میتوان نقطه عطف پرونده این شماره دانست و البته گفتوگو با حمید کردبچه رییس پژوهشکده بیمه در رابطه با نقش فناوریهای نوین در آینده صنعت بیمه.
بیمه و مالی
2021,12,27,10,59,38
06 دی 1400
اگر بیمه با نیاز مردم پیشرفت نکند، شکست میخورد!
به عقیده صلاحینژاد وقتی صحبت از دیجیتال در صنعت میشود، ابتدا باید فرهنگ آن را ایجاد کرد. «اگر بتوانیم در صنعت بیمه، فرهنگ دیجیتال را در ساختار آن جا بیندازیم، شاید یکی از بزرگترین کارها در صنعت بیمه اتفاق بیفتد. لازمه این کار تغییر است. اولین تغییر هم تغییر افراد است، به این ترتیب که نگاه آنها را تغییر داد و افراد سنتی را به سمت تفکر دیجیتال کشاند.»
زمان مطالعه: 10 دقیقه
استارتاپها
2021,11,28,23,6,41
07 آذر 1400
احتمال شکست یک استارتاپ، ۹۰ درصد!
شکست اتفاقی است که 90 درصد استارتاپها آن را تجربه میکنند. تجربهای که عوامل زیادی در آن دخیل هستند. اما آنچه این تجربه را متفاوت میکند آدمهایی هستند که با نگاه خاص خود به آن تجربه نگاه و تجربه دیگری خلق میکنند. این که تجربه بعدی آنها شکست باشد یا پیروزی بستگی به همان نگاه خاص دارد.
زمان مطالعه: 6 دقیقه
لطفا جهت دانلود مجله، اطلاعات خود را وارد کنید
نام و نام خانوادگی
*
نام و نام خانوادگی الزامی است.
شرکت / موسسه / دانشگاه
ایمیل
*
لطفا ایمیل را صحیح وارد کنید.
شماره موبایل
*
لطفا شماره موبایل را صحیح وارد کنید.
عبارت امنیتی
*
لطفا عبارت امنیتی را صحیح وارد کنید.
مجله اینشورتک
استارتاپها
احتمال شکست یک استارتاپ، ۹۰ درصد!
خدمات بیمه
تست کرونا، مثلا رایگان
محصولات بیمه
جای خالی خلاقیت در فروش
نوآوری در بیمه
لطفا اینقدر نگویید نوآوری!
تحول دیجیتال
مسیر تحول دیجیتال در کشورهای دنیا
استارتاپها
هدف فقط حمایت از استارتاپها بود
مطالب این شماره
آرشیو مجله اینشورتک