ملاقات با اینشورتک: Meanwhile

17 اردیبهشت 1403
شناسه : 802
منبع:

استارتاپ بیمه عمر Meanwhile  پیش بینی کرده است که بازار هدف محصول خود یعنی بیمه‌نامه‌های برپایه بیت کوین را از میان افراد ثروتمند جلب کند.

زک تاونزند[1] موسس و مدیرعامل این شرکت آنقدر به ارزش پیشنهادی بیمه عمر بر پایه بیت کوین اعتقاد دارد که ترازنامه، امور مالی و کلیه عملیات در Meanwhile همگی با بیت‌کوین انجام می‌شوند. او می‌گوید بیمه‌نامه‌های Meanwhile برای انتقال ثروت بین نسلی و نه کارکرد سنتی بیمه عمر برای محافظت از ذینفعان در برابر زیان، در نظر گرفته شده‌اند.

 "هدف ما این نیست که به کاربران معمولیِ بیمه عمر، بیمه عمر برپایه بیت کوین بفروشیم. ما سراغ افرادی می‌رویم که قبلاً بیت کوین را خریده اند. اگر مردم رمزارز نداشته باشند، سعی نمی کنیم به مردم بقبولانیم رمزارز بخرند".

تاونزند و هم‌بنیانگذار دیگر که مدیر فناوری اطلاعات Meanwhile است، این شرکت را در سال 2021 تاسیس و اولین دور تامین مالی را در ژانویه 2022 دریافت کردند. در ژوئن 2023، Meanwhile اعلام کرد 19 میلیون دلار از دو دور سرمایه گذاری را دریافت کرده است.

تاونزند اصرار دارد که بیت‌کوین راه بهتری برای ذخیره ارزش در بیمه عمر و برای ذینفعان است: "بیت‌کوین قدیمی‌ترین رمزارز است. بیمه عمر درباره احتمال مرگ شما و انتقال چیزی به ذینفعان شماست. در مورد بیت‌کوین، هدف انباشت ثروت بین نسلی است".

تاونزند از مشخصه بیت‌کوینی ترازنامه و بیمه نامه‌های Meanwhile به عنوان ابزاری برای مقابله با نوسانات یاد می‌کند. او اصرار دارد که یک ارز رسمی پشتیبانی شده از دولت مانند فرانک سوئیس نیز می‌تواند نوسان داشته باشد، و اگرچه نوسانات بیت‌کوین ممکن است بیشتر باشد، اما پیاده‌سازی تمام عملیات در بیت‌کوین به این معناست که ذخایر، سرمایه، دارایی‌ها و بدهی‌ها در مقادیر ثابتی نگه داشته می‌شوند.

تاونزند بازار هدف Meanwhile را سرمایه‌گذاران رمزارز می‌داند که وارد دهه 30 سالگی خود می‌شوند و شروع به فکر کردن درباره بیمه عمر و انتقال ثروت می‌کنند. او می‌گوید: " بیمه‌های عمر مرسوم خیلی با زندگی جوانان تناسب ندارد و نمی‌توان با این بیمه‌ها با جوانان ارتباط برقرار کرد. فراگیرشدن بیت‌کوین و رمزارزها به ما امکان می‌دهد تا در گفتگو با جوانان مشارکت کنیم. چون محصول ما جدید، ساده و قابل درک است و این با کاربران جوان بیشتر تناسب دارد".

 

[1] Zac Townsend 

ارسال نظر
پاسخ به :
= 5-4